NM 2018

Samtaler om vårens vakreste eventyr

NM 2018

Innlegg Hardbeat » Lør Mar 24, 2018 10:52 pm

NM 2018 er over, med opp- og ned-turer, brustne drømmer, positive overraskelser og (forhåpentligvis) en hodepine som har gitt seg.

Bombadil ønsker seg aktivitet her inne, dersom det noen som er innom før NM 2019 så er det vel lov å komme med noen kommentar - så kanskje vi får blåst liv i dette igjen?

Personlig mener jeg iallfall at dette er en langt bedre diskusjonsplattform en fjasboka, her er lett å finne igjen en tråd og jeg føler det hele er mer oversiktlig. Færre brukere dog...
Kjøkkensjef
Lillestrøm Musikkorps
Hardbeat
Aspirant
Aspirant

Re: NM 2018

Innlegg Åsmund » Tor Mar 29, 2018 2:34 am

Ja , langt mindre brukere.

Jeg er fornøyd musikalsk :) Dommerene hadde ikke så alt for mye å si denne gangen.
En stor gigaskuffelse er de korpsene som ikke viste seg etter nedrykk.. Det er rett å slett skammelig.
Tenker i det brede å vide om å være sosiale å vise hverandre respekt uavhengig om man heter Greåker eller Sarpsborg Janitsjar eller Lillestrøm eller what so ever.
Hvis man rykker ned, burde man være ute å feire for en VEL gjenommført musikalsk reise personlig og for korpsets del. Resultater sånn sett er ikke noe jeg tenker på ang NM.

Å hva det gjelder medleide. Det får være styret i hvert enkelt korps sin del. Jeg spiller i mitt korps fordi det er der jeg akkurat nå utvikler meg mest musikalsk.. Enkelt å greit :)
Eb tuba i Greåker Musikkorps
Eb tuba i Borge Musikkorps

Besson 981 Eb tuba 3+1
Brukerens avatar
Åsmund
Ungdomskorpsmedlem
Ungdomskorpsmedlem

Re: NM 2018

Innlegg Hardbeat » Ons Apr 04, 2018 7:10 pm

Det er liv her :)

Jeg er veldig enig med deg i det om å være sosiale og oppføre seg pent og respektfullt. (I Lillestrøm driver vi med noe voksenopplæring på flere plan...)
Har vært med på noen opp- og ned-turer etterhvert jeg også, og har kjent på skuffelsen av et (for våre forventninger) særdeles skuffende resultat, men har nå iallfall ikke gått og lagt meg med en gang etterpå. Men så er det noe med hvilke hormoner som utløses av resultatene i kombinasjon med alkohol, som gjør at kvelden kommer noe raskere med et dårlig resultat. Skjønt aldri før søndag (etter døgnskillet).

Personlig så var jeg faktisk kjempeskuffet i år. Når jeg gikk av scenen hadde jeg ikke følelsen av at vi hadde levert som avtalt. Vi gjorde ikke det vi skulle, og magien kom ikke - det var tidvis upresist og småsurt.
Jeg var redd resultatene skulle gå virkelig ille, og sånn sett veldig glad når vi passerte 6.plass og en anstendig plassering - men deretter litt trist over at bare CB klarer å ta oss på en ellers middels dag. (Det er ikke meningen å være arrogant her altså!!)

Mon tro om det er noen som satt i salen og som har lyst til å fortelle meg at mitt inntrykk ikke var det de hadde, lørdag kl 1445?
Kjøkkensjef
Lillestrøm Musikkorps
Hardbeat
Aspirant
Aspirant

Gå til NM Janitsjar

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester