Tilbake i Norge

Dirigentforum

Tilbake i Norge

Innlegg drums33 » Søn Jul 04, 2010 1:15 pm

Hei alle sammen.

Jeg ser at det har vœrt liten aktivitet her en stund men tenke jeg skulle skrive litt da. Jeg har for kort tid siden kommet tilbake til Norge etter 6 år med musikk studier i USA. Jeg kommer hjem med en Master grad i korps dirigering. Så langt er dette det eneste forumet jeg har funnet som handler om korps og dirigering. Jeg kan ønske meg å bli kjent med andre korps dirigenter i Norge, samt delta på diskuskjoner er i dette forumet.

Hvordan står det til med korps, både marsj og konsert delen i Norge for tiden?

Lønner det seg å vœre selvstendig nœringsdrivende eller normal lønnsmottaker?

Finnes det noe sted i Norge hvor dirigenter kommer sammen? Seminarer eller symposium?

Takker for meg for nå og gleder meg til å bli en del av det Norske korps bevegelsen igjen.

Martin
"Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST." Zappa
Brukerens avatar
drums33

Re: Tilbake i Norge

Innlegg Tuba Tiger » Ons Jul 07, 2010 2:04 pm

Hei, velkommen skal du vere! Ja, alt for lite aktivitet på denne delen av forumet! Mange spørsmål hadde du også...

Eg trur dirigentsituasjonen i landet er i sakte oppadgåande, med auka fokus på utdanning og profesjonalitet også blant skulekorps og amatørkorps av ulik grad. Finst no eit bachelorstudium i korpsdireksjon i Stavanger, der eg har gått. Har latt meg fortelje at det er stort behov for dirigentar i Oslo og omegn (sjølv er eg vestlending).

Når det gjeld lønn, har det nok vore vanleg å vere kommunetilsett med fast lønn i skulekorps, og sjølvstendig næringsdrivande i amatørkorps. Sjølvstendig næring har jo sine ulemper. Vil forøvrig tilråde deg å sjekke ut gjeldande tariffsatsar på www.musikerorg.no. Og eventuelt melde deg (inn igjen kanskje?) i MFO.

Var på norsk dirigentsymposium i januar i år, det var bra nok det, men eg skulle gjerne ønskje meir dirigentteknisk påfyll. Vi hadde 4 timar med korps og kurshaldar fordelt på eit stort antal dirigentar, resten av helga var debattar, foredrag og forelesing, med meir organisatorisk og pedagogisk innhald.

Kor har du tenkt å busette deg? Lykke til i alle fall.

mvh

Åsmund Gjære
"Oooh, it's some sort of oompah-thing...I think."
- Postmann Pat
Brukerens avatar
Tuba Tiger
Ungdomskorpsmedlem
Ungdomskorpsmedlem

Innlegg drums33 » Ons Jul 07, 2010 6:55 pm

Hei Åsmund,

Jeg hører hjemme i Vestfold men ser for meg at jeg blir jobbende mellom Skien og Oslo.

Kan du fortelle litt mer om det bachelor i korps dirigering som du har. Hva fag måtte du ta og slikt...

Hvem er ansvarlig for dirigent symposiumet?
"Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST." Zappa
Brukerens avatar
drums33

Innlegg Tuba Tiger » Ons Jul 07, 2010 10:41 pm

Bachelorstudiet i korpsdireksjon i Stavanger tilsvarar ei standard norsk musikkutdanning m/ped, med dirigering som hovudemne i staden for eit instrument. I tillegg til dirigering hadde eg pianospel og tuba samt arr/komp, musikkhistorie, analyse, gehør, messingmetodikk, pedagogikk med praksis. Det går over 4 år. Dirigentlærarar har tidlegare vore Sverre Olsrud og Helge Haukås, no er Morten Wensberg der.

Dirigentsymposiet er det NMF som arrangerer, som regel samtidig med korpsleiarseminar, landsmøte og slikt. Dei har henta inn ulike masterclass-haldarar, i år var det Eivind Gullberg Jensen, neste år blir det Nicholas Childs.
"Oooh, it's some sort of oompah-thing...I think."
- Postmann Pat
Brukerens avatar
Tuba Tiger
Ungdomskorpsmedlem
Ungdomskorpsmedlem

Gå til Dirigenter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest